När hjärtat talar

Straighten up little soldier
Stiffen up that upper lip
What you crying about?

Tänk om den vore en mardröm, den bittra verkligheten. Jag vill undvika. Jag vill springa ifrån. Jag vill gömma mig i fars trygghet.  En trygghet som jag har levt med i snart tjugo år. En trygghet som jag aldrig aldrig tillåter försvinna bortom mitt räckhåll.

Där ute någonstans finns en främling som jag vill tacka. Den främlingen som torkade bort mina tårar. Den främlingen som uppmuntrade mig att acceptera verkligheten. Tack för din medkänsla, ditt tålamod och dina ”hårda fakta”.  Det lilla kunde verkligen hjälpa...

/ Emma


Kommentarer
Postat av: Anonym

SLUTA VARA EMO HONG -.-

2009-10-07 @ 11:57:40
Postat av: Anonym

Och fuck you främling jag har ett namn -.-

2009-10-07 @ 11:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0