JOBBAT!

Har jobbat idag har vart ganska seg hela dan..har syndat idag och shoppat igen.. jag som sparar pengar till min asien resa.. det e de som e jobbig att jobba i en galleria jag går förbi butiker varje dag.. det e som en dragningskraft SKIT JOBBIGT!!!...ska försööka sluta.. tar tänkt på en metod tar endast 100 spän me mej per dag.. inga andra kontanter eller KORT.. smart va?.. men yeah lycka till ;)...

Börjar 3 imorn.. LYCKLIG!!..DET var helt stelt mellan mej och chefen idag vi snackade ingenting för utom i slutet han var glad och verkade har glömt det.. men han va tvungen att säga att jag fortfarande e seg på klippa snälla 15 min på en herr klippning kanske 20 ibland och dan klippning 30 min och det inte e värsta klippningen.. jag pallar ej stressa mej och göra dålig arbete.. men jag förstår samtidig vad han menar kom igen 190 per klippning de ska få det de betalar för ;)...

Onsdag e det sista sjukhusbesök och sista BLODTest de ska TA.. hoppas jag.. SEN E JAG BACK ON TRACK!!


London baby!!.. se ni mina lår?.. oacceptabla..men jag jobbar på det och magen hihi!!

anh

                 NITe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0