Kvinlig?

Jag har sovit eller legat för mycket tills där man blir övertrött.. men det känns bra..bara ligga och DÖ!

Skulel egentligen jobba till 2 igår men det blev ändrade planer.. min cp chef e skit vill kasta bajs på han.. ringer och skäller ut mej blabla för jag inte vill ställa upp på min lovande lediga dag.. han sa nästa gång om de blir så behöver du inte komma.. FINE FOR ME!!!

Anyway bry mej inte mycket vill bara skolan ska börja..

Asså jag e skojare.. jo igår var vi ute för fira mythu.. jag som tyckte att det var så längesen jag såg kvinlig ut när det e utgång palla ej se ut att komma efter jobbet hela tiden.. sån krigare som jag e hade jag klackar till dembow?.. HAHA.. skämt festen skulle va på topp om jag hade normala skor... Har lärt mej en läxa aldrig klack mer asså.. nothing 4 me.. får väl gå runt me mina underbara sneakers...

åååhhh orkar inte jobba mer.. kill me please.. och sen har det blivit anuskallt asså..

HAHHA.. det kom precis upp i mitt huvud.. Nikos kompis var kvällen skönaste dansare igår.. kändes som han va på en egen fest.. sån skön kille...

Har klippt Emma idag..super snyggt ;)

Skön bild va?.. alla lever sina egna värld..bilden e gammal

anh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0