PLUGGA

Jag läser bloggen nästan varje dag och det e lika dött som vanligt ändå gör jag inte mycket åt saken!

Var på bio går och såg på iglerious bastards vet inte hur det stavas och orkar inte heller kolla upp det!
Filmen var väl si så där hade högra förväntningar.. jag hade hellre velat se final destination med 3D :(..

Iallafall..Ja vi kollade i Kista så jag drog väl dit och käkade innan hälsade och kollegorna som jobbar där..sen mötte upp de andra för att kolla på filmen så otur nog hade vi en amatör/nybörjare som stog vid kassen det tog henne 1 kvart per KUND!,, vi missade typ början av filmen men men...

Jag har typ vart inne i studera.nu i princip varje dag ,,jag vt inte vad jag gör där inne förutom goolade runt..Jag vill verkligen ni fattar inte.. jag har alrig haft den viljan för något hela mitt liv :S.. konstig nog... nu fattar jag vrf mina föräldrar tjatar varje dag vrf det är bra att gå i högskolan.. och JA ni lyckades manipulera mej.. Nej då .. men en viss del.. fuck jobb och frisör sliter bara ut mina axlar och mina händer :(.. de e helt torra och manliga).. Plugga tar mycket på hjärnan men hellre det jag har aif tid till mej sj,´och tid överhuvudtaget!!..

har varit ledig 2 dagar börjar 4 imorn gud så himla skönt!!,,,

Läste på text tv att det skulle snöa i dalarna ush jag vill inte ens tänka på SNÖ kill ME!!!..E taggad när e det utgång igen ;)..


Eftersom Thuy aldrig lägger ut bilder på henen så här har ni 1.
Anh


Kommentarer
Postat av: Ken

Xinh gai vay ta co ban trai chua ne? : )

2009-10-02 @ 23:52:39
Postat av: Thuy

OMG Anh, usch vilken ful bild. När tog vi den?

Har inte bilder. Kanske för att jag inte bruka ta bild på själv.

2009-10-03 @ 21:17:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0