Sucks

Long time no writing.. Bloggen är ju lite halvdöd nuförtiden.
Kom precis hem från jobbet, såå jäkla skönt och inte behöva jobba denna eftermiddag. Idag har det nog varit den mest ansträngsfullaste dag känns det som. Gick o la mig vid 11 helt död igår efter 9h jobb och ändå så var jag sååå himla trött idag.

Pluggandet i Usa verkar inte gå nå vidare..Så det blir väl o åka dit o semestra ist. Jag vill så gärna åka bort från kylan och all jobb just nu. Vill verkligen åka till Usa till december.. men det föräldrarna ist vill är att jag ska spara pengar och ta körkortet, visst vill jag ta körkort men inte för tillfälligt. Need vacation. Ikväll ska jag göra uppror. Kriga mig fram och försöka övertala de om att få åka..

Nä nu är jag sömnig, natt everyone!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0