1 september

Mornings..

Då är vi inne på september månad. Nu har skolan börjat för de flesta. Känns lite konstigt att jag inte har någon skolstart efter alla dessa 12 år i skolan. Vet inte hur det blir med kurserna på komvux till hösten heller, det är inte sånna kurser som jag måste läsa precis heller.

SÅ vad har jag gjort de senaste veckan och tiden? - inte mkt, Jobbat och jobbat.

Var ju på Berns med tjejerna och det var ganska roligt. känns som om jag inte haft ngt umgänge på länge, så väldigt behövligt.

Snackade med kusinen förra veckan och checkade upp biljetter till L.a under julen och nyår som endast låg på 4500kr, gissa om inte jag är sugen på att åka dit nu..

//Hang


Kommentarer
Postat av: 3u

Yeah!!!!! Fortsätt i den här stilen. Wohoooo. Yeah!



Hahaha ne jag skojjar bara. Hang. Du jobbar ganska mycket. Fortsätt med det och unna dig en resa senare. Eller varför inte satsa på körkortet?

2009-09-02 @ 19:15:58
URL: http://3ubui.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0