Aldrig nöjd



Har du lyssnat på låten?
Inte?
Lyssna då!

Bra!

Kom hem från jobbet för en stund sedan. Blev förbannad på farsan som tjatade om att jag inte ska jobba mer nu när jag har börjat "plugga så mycket". Blalala du kan få pengar av mig... Hade lust att skrika honom rakt i ansikte och bah - SLUTA SKÄMMA BORT MIG! Men det klart att jag inte gjorde det för det var hans födelsedag idag. Inget firande. Hans eget val. Farsan är fett bisarr, förra året nör jag bjöd honom och familjen på restaurang blev han arg och hatade mig läänge.

Bort från farsan, så har jag faktiskt hunnit svänga förbi stan innan jobbet idag. Och shoppat!
Kommer ni ihåg det här?

- ett par nya gympaskor
- ett par klackskor
- ett hårband från Gina
- halsduk
- mössa och väntar (leopardmönstrade och fluffiga)
- nya kläder
Kanebo hudvårdsprodukter
- och sista men inte minst klacka om typ 2 par skor

Uppdaterad version:

- ett par nya gympaskor (vita)
- ett par klackskor (fast inte riktigt de som jag hade tänkt mig)
- ett hårband från Gina
- halsduk
- mössa och väntar (leopardmönstrade och fluffiga) (köpte aldrig för de var fula i verkligheten)
- nya kläder (en tunika för 50:-)
Kanebo hudvårdsprodukter (svider fortfarande!)
- och sista men inte minst klacka om typ 2 par skor
+
- hårsnoddar
- klackskor

Dags att kolla kontot och inse att jag ska leva på luft-air-aero resten av månaden!

/ Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0