Emmis kräfttal

Hehe här kommer mitt bättre sent än aldrig kräfttal.
"Jag vill tacka ni alla som har bidragit till en lyckad kräftskiva. En sådan famijär fest som har jag lagt ner så mycket effort i att leta efter kräftprylar en senseptemberdag ..."

Nä fy va mobbad jag e nu. Vad jag egentligen vill säga är att jag är mycket glad över att ni kom och käkade kräftor med mig. Många har nog tagit det som en avskedsfest, BUT DONT! Jag bor 40 minuters med SJ tåg från er, ni lär se mig ofta. Någongång på framtiden när jag har det tråkigt i Uppsala så åker jag hem, och då förväntar jag mig att ni alltid finns där för mig, VARENDA JÄVEL.

Bilderna lägger jag upp nu, era mobbade videon senare.











/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0