Fy tjejer

... vad ni e dåliga på att uppdatera! Det är inte kul längre när hela bloggen domineras av mina inlägg. Kom igen, va lite aktiva.

Jag är helt slut. Började dagen redan vid halv sex tiden då jag skulle passa tåget till Knivsta för att hämta min cykel som jag har köpt genom blocket för en halv tusen lapp. Allt fungerar som det ska, bara det att pappa måste sänka sadeln först innan jag kan börja cykla. Idag har jag också kvitterat ut hemnyckeln till min nya bostad tillsammans med två roommates som också e mina klasskamrater. Båda verkar rätt så gulliga (så länge). Vi e så olika men ändå lika. Naw, jag hoppas på en ljus framtid ...


Så ser Emmas nya metallhäst för 500:- ut.

Inläsning hemma imorgon. Har massor att göra. Första tentamen förefaller om en månad. Jag satsar på ett VG, känner att jag behöver ett bekräftelse att jag faktiskt klarar denna "lökiga" programmet galant. Å juste, fick reda på idag att i mitt program ingår obligatoriska obduktioner (likundersökningar). Seriösa grejer som jag varken har förväntat eller sett fram emot.


Vilken guling?

/ Emma

 

 


Kommentarer
Postat av: Hang

Faktiskt en fin cykel emma ;)

2009-09-22 @ 12:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0