Gaaaaaahhhhh

Frustration. Ångest.

Väntade en halv timme för tåget hem till Stockholm. Upptäckte strax att tåget var inställt. Även nästa tåg. Ilska. Besvikelse. Klockan var nästan fem. Tvekade om jag verkligen skulle åka hem, skulle inte komma fram före sju. Hang och Sofia tyckte att jag borde stanna kvar i Uppsala, so I did. Men den här gången hemma hos min babe och inte på ett hotell ...

... i lördags var jag på kräftskiva med BMC. Ej kollat sista tåget. Ej fixat sovplats. Det slutade med att jag uteblev klockan 2 mitt på natten. Temperaturen gick ner till ... 5?! Frös. Frös. Frös. Hehe jag hittade ett hotell i närheten. Den natten pungade jag ut 500 rikdaler för att få sova på en varm och mjuk säng + en fet frukostbuffe (själv) morgonen efter. Förresten så skulle rummet kosta 700 men jag lyckades med min charm, pruta ner det till 500. Inget mor och far någonsin ska få veta. Fattig student leker rikeman, snacka om att det sviiiiider.



Hotel Svava i Uppsala

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0