Haha jag e inte ensam om det ...

Snokade förbi Cherrys blogg där hon skriver att hon har fullförståelse för pendlandet, måste bara säga att det känns bra att "kunna dela" med någon. Och dessutom verkar hon har lika mycket plugg, som jag. Men vad ska man göra när plugget är en del av studentlivet. Trots allt ångrar jag inget över mitt beslut att börja plugga i Uppsala. Jag fruktar att behöva erkänna att jag njuter av mitt ljuva studentliv men sanningen e att jag faktiskt gör - jag älskar min utbildning, jag älskar den ständiga människokontakten, jag älskar snapsvisorna och jag älskar att snart för första gången ska få leva MITT EGET LIV.

Tack gode gud att jag börjar vid 12 tiden imorgon. Seminarium, i vanliga fall brukar sådana ledas av en ung och snygg vikare, men han verkar inte ska vikarera oss någon mer. Varför känner jag mig så less plötligt ...
Slutar vid 3 tiden imorgon men pga vaccination mot hepatit B som skolan erbjuder vid 7 tiden på kvällen. så jag kommer jag aldrig att hinna hem förrän sent sent sent på kvällen. På fredag e det egen inläsningstid igen, ska passa på och fixa och greja inför min lilla glada kräftskiva på lördag, OCH PLUGGA! Jag ska alltid tro att egen inläsningstid e ledig tid när det e i själva verket absolut inte e!

Känner mig ganska matt nu. Såg att Thuy var inne på ett inlägg, kanske ska ta och snoka?

/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0