Host* host*

Det kliar i halsen. Host* host*. Jag tror att jag blir sjuk snart. Hoppas inte, för jag har verkligen inte råd att bli sängliggande. Jag har mina planer ...

Imorn och på fredag har jag sjäv-inläsning. Det betyder med andra ord att jag slipper pendlande till Uppsala, ska passa på och shoppa lite. Jag har saknat Stockholm med dess gator fulla med H&M. Dessa saker skulle jag behöva inför den kommande framtiden:

- ett par nya gympaskor
- ett par klackskor
- ett hårband från Gina
- halsduk
- mössa och väntar (leopardmönstrade och fluffiga)
- nya kläder
Kanebo hudvårdsprodukter
- och sista men inte minst klacka om typ 2 par skor

Det var en lång lista det! Kommer knappast att ha råd men vi får väl se vilka av dem jag lyckas pricka av imorn. Och så ska jag försöka komma och jobba på Aktiva imornkväll. Ut(-gifter) och in(-komster) måste gå rund eller har jag fel?

Bjuder på lite bilder från min bärbartelefon.


Gissa vem som kommer?


 
Hang, After-Walk



Fattar ni?



Från hotpot-middan hos Elin. Yummiee!



Men kolla vem vi hittar här?



Min fet kurslitteraturbok. Synd om mig va?


/ Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0