Ledig!

Så skönt det har vart idag ..om jag inte hade ledig skulle jag nog ha dött på jobbet..

jag gjorde allt jag behövde och umgicks lite med vännerna.. allt kändes s¨å bra!..

En tjej på jobbet har fått svininfluensa borde jag va orolig:S... äsh har man otur så har man!!

ungefär en vecka kvar till london ni fattar inte hur myket jag längtar.. det e nåt jag ser emot för att fördriva tiden!

Har sagt upp mej på waynes och satsa på frisör istället.. jag tror att jag gjorde rätt beslut iaf...

Men nu har jag också bestämt mej att plugga vidare.. efter mer än en månads intensiv jobb har jobb tagit kål på mej jag orkar verkligen inte mer vill plugga få en bra utbildning också kanske sitta på nåt kontor istället för stå och slita kanske?.. men jag tycker ju verkligen om frisör...ni fattar inte hur ont i ryggen och axlarna man får.. jag DÖR!!!!...så nu ska jag söka in till våren till Socionom kul va.. jag behöver inte ens plugga upp några ämnen vilket e bättre!!!...problemet e om jag kommer in i stockholm.. jag vill verkligen komma in.. tanken att flytta till en främmande stad skrämmer skiten ur mej.. nej.. jag ska va i sthlm!!!

Satt och kollade genom gamla bilder.. vilka tider.. fan va kul jag hade fförr såg annorlunda.. nu haha blivit en tjock ful tråkig brud.. :(

Innan Hangs skiva!
Hangs Skiva

Gk
Fest

Innan utgång
Ana

18 år.. BÄST!
Fest

Innan utgång
Anna

GK
Gk

Saknar mina alkis tider.... wait i'll be back biatches!!!





Kommentarer
Postat av: Van

Kul att man måste läsa din blogg för att veta att du har sagt upp dig och swinflu risk. Börja bli trött på ditt jobbande! Kastar bajs på dig anno

2009-09-06 @ 01:44:47
URL: http://vanpham.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha..du vt im too busy 4 u :P

2009-09-09 @ 10:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0