Medkänsla!

HAHA... snackade med emma på vägen hem från jobbet ..hon hade sagt att hon har lagt upp nån gullig bild på bloggen.. jag tänkte äsh säkert nån gammal bild på oss när vi var fjortisar... HAHA.. men den där bilden.. jag vet inte om jag ska tycka att det e gulligt eller MOBBAD.. i guesss u all know ;)..

Har tänkt att blogga lite senaste tiden men blir så trött efter jobbet..men efter emmas bild gjorde mej sugen att blogga... men jag lovar en bättre uppdatering peeps!!

Jo, Eftersom jag är frisör så har jag bestämt att skriva lite om hur det är att vara frisör så ni petiga idioter har lite medkänslor för oss!..

nr.1 berätta verkligen hur du vill ha det.

nr.2 Skyll er själva om vi gör ett bra jobb och att ni e fula i frisyren!

Nr.3 hur ni beter er påverkar oss frisörer psysisk

Nu kommer jag inte på mycket mer har inte heller tid att tänka..

Men föreställ dej att du jobbar på ett ställe där du måste få ALLA dina kunder att bli nöjd, men har ni nångång tänk på att vi människor är som uppfinnarna aldrig nöjd med bra det måste bli perfect..

Eftersom vi är så olika så är det svårt att fatta vad som är fin i dina ögon och andras!.. Så börja med om du går till frisören och säger

- Gud jag har så slitna toppar, har inte klippt mej på åratal snälla klipp bort det slitna men jag vill spara på längden!..

-JAHA det här blir svårt du vill bli av med dina slitna toppar men jag får inte ta mycket av längden ..Okej.. jag klipper som du vill...

du går ut ur salongen och säger till kompisen fan va dålig hon är ,, hon har fan inte gjort nåt ju?..

Jag vet att alla ni känner er träffade nu!!!

:S ja föreställ er det är inte ens 1% av psysket i mej.. Tro mej det kommer fler saker som kommer upp när jag fuckar ur på jobbet,,Har du frågar och åsikter ,,KOM!.. jag besvarar!!

Nog men det så e jag faktiskt skit glad men Skit trött...!!!..

Emma knäck det HÄR!
Och Ja människor man måste kunna bjuda på sej sj ;)..



But i Still love u

Anh

//ANNOW


Kommentarer
Postat av: Hang

Hahahahhahahaha...Anhs bästa inlägg någonsin. YOU GO GIRL ;)

2009-09-27 @ 00:07:09
Postat av: Emma

Både Emma och Hang tycker att du ska tänka på att de negativa kritiken bara e en minoritet av jmf med de positiva. You rock baby*

2009-09-27 @ 00:38:01
Postat av: Van

Klaga inte !. jag skulle inte klaga om jag har tjänat ihop tillräckligt mkt pengar till en resa på en månad !... BJUD MIG :*(..

2009-09-27 @ 23:28:30
Postat av: Anh

Haha tjejer om ni vä i den sitsen jag var i vt ni inte ens vad komplimang é för når .ja van de pengar faller inte ner för himlen det

Kostade min sömn, fritid

2009-09-28 @ 12:34:58
Postat av: Van

Nehe !. gör det de?..

2009-09-28 @ 23:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0