Tröttiisss..



Hallojj..idag har jag vart ledig jag e så glad att jag valde att vara ledig annars skulle jag klippa av huvuden av människor!!

 LONDON ja vad ska man säga...jo london har sugit all mina krafter.. ush fyfan..men det var verkligen skitkul.. det skäns ändå skönt att vara tillbaka, Sthlm känns som en bondhåla efter man har besökt london.. london va to tressig för lila mej, ni som har vart där fattar nog vad jag menar... Men det påminde mycket on Hongkong ibland.. gatorna ,, bussarna,, ja små sakerna... men som hang säger absolut värt.. next destination THAILAND?.. haha måste kriga igen för mina pengar e slut och det svider i arslet när jag tänker på det... men fler såna resor!!..

imorn börjar jag 3 men intensiv jobb efter imorn!!..

 stackars tjockis som jobbar natt jag tycker verkligen synd om honom för engångskull för han har sutit hemma och inte gjort nåt på 2 månader.. men jobba natt ska han inte behöva göra.. men men de pengar vad ska man göra??..så han kan köpa lite fina grejjer till mej mohaha..

BIlderna komemr när jag har fått av de andra,,som sagt mina kamera e dead n gone :(


Kommentarer
Postat av: elin

ey glöm inte bort mig med semestern denna gång!!

2009-09-19 @ 02:15:55
URL: http://elinciindy.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0