Skönt att vara ledig

Good morning!! Äntligen sovmorgon för mig.. Så skönt, har haft så mkt att göra. Hinner inte ens vara hemma så mkt. Jag har övningskört så mkt de här senaste dagarna så när jag ligger och sover drömmer jag att jag är ute och kör bil hihihi. Ni vill nog inte veta om mina körningar. Jag kör med en snubbe. Bara för att man inte är svensk så pratar han "blatte språk" för att man ska förstå. Med honom har jag har kört 10ggr och kmr absolut inte att köra mer. INTE MED HONOM. Men han sa att jag va duktig och kanske bara behöver 10 lektioner till. :D:D:D

När jag inte kör så har jag gått, gått och gått. Bra träning lr hur? Fixat lite ärende. Eller mkt ärende rättare sagt. Medans man fixar ärende så är det ganska omöjligt att låta bli att titta på kläder. Hittade en jacka som jag jätte gärna vill ha men storleken var slut. Gick runt och leta efter den men det var helt slut. Till slut hittade jag den på ett ställe där folk inte bruka gå till haha. Blev självklart så glad.

En sak till som gör mig glad är att jag har fått mitt simkort och den funkar nu. Hörde att folk har ringt, smsat men inte fått tag på mig. Det ska alltid hända så när min mobil inte funkar eller så. Men när den är tillgängligt så ringer typ ingen. Typisk. 

//Annie                                                                                                                 

Kommentarer
Postat av: 3u

Hoppas att du ta körkortet fort. Så att du/ni kan åka utanför Stockholm någon gång. Lycka till Annie.

2009-09-03 @ 22:32:05
URL: http://3ubui.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0