100410

Idag har det varit en familje dag, åkte till skärholmen C med farsan syrran och kussinen och henne unge.
Gud vad stor hon har blivit, hon börja fatta och svara tillbaka när man snackar med henne.

Köpte en cykel till henne, hon blev överglad. Och till mig själv blev det kläning,short, linnen och bikini nu har jag zero på kontot undra hur jag ska klara mig :(

Det finns så mycket finna sommarkläder nu och så fiina vilket gör att jag vill ha sommar NU!

De senaste dagarna har mina närmaste  klagat på hur jag ser ut vilket fick mig faktiskt att må lite dålig, jag har alltid tyckt att jag väger mer än vad jag gjorde förr men tycker inte att det e så farligt men nu när jag står framför spegeln ser jag bara bristningar och celuliter och nej det e ingen bara spegeln utan, när jag handlar så blir det storlek M nu för tiden aja jag ska inte sitta här och klaga utan göra nåt åt saken well well...

Imorn är det jobb som gäller sen ska jag plugga hårt efter allt lov och lat

NATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0