190410

ytterligare en dag med sol men varmt e det fan inte.

helgen i stockholm har vart underbart, har hunnit fixat naglar och håret heheh ni vill inte se mitt hår just nu! Och vart i skansen , betalade för att komma till akvariumet och då måste man gå förbi ormarna aa med min jävla fobi dog jag nästan ush ryser när jag tänker på det, jag tror att jag svimmar eller får hjärtinfrakt ifall jag skulle se en eww..

Bestämde mig egentligen att köpa klackar i thailand för 1000 kr kan man få riktig fina där och ingen annan har, och sån snäll man och manipulativ som han är lyckades jag få hem ett par killershoes som 700 kostade de innan men rea 30% på bianco så han ska va glad att jag valde något billigt!
Idag bjuder sambo på Persiskt mat mmmm...










Kommentarer
Postat av: Emma

Så himla söt bebis!!

2010-04-23 @ 00:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0