Är så jävla trött

...att jag inte ens orkar lyfta på röven och laga mat när jag e vrålhungrig, kom hem och satt på soffan och glodde på väggen i 20 min bara så där. Så trött är jag

Jag vet inte vad det e , eller jo jag tror jag vet men oftast brukar jag aldrig va så här speciellt när det e så fint väder ute.

Ni anar inte vilken lögnare jag e , jag skulle ju börja träna? igår var blev ingen träning för jag tyckte att jag hade ont i huvudet så slapp det och drack kola istället, vad händer idag? köpte en fet godispåse på vägen hem. JAJA måste ta tag på det snart

Längtar tills min man ska komma så vi kan promenera i solen och äta glass, som våra gamla dagar. Det var längesen vi hittade på nåt förutom att gå på stan och käka på restaurang förr gjorde vi massa, men det kanske tyder på att vi har kommit över det stadiet, vilket jag absolut INTE vill!

Känner mig så duktig för att jag e i skolan typ hela dagarna..



Ses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0