back to reality

Nu är man hemma igen efter en awesome helg i Göteborg. Hade fantastiskt roligt med tjejerna o guysen som vi umgicks med. Ska egentligen ligga o sova nu eftersom jag är trött, men vill gärna dela med mig lite av helgen.

Vi kom till jönköping under eftermiddagen, bilturen tog 2.5h så det var olaglig körning dära. Åt på en thairestaurang och sedan åkte vi vidare till värnamo där vi stannade under natten. Snarare Forsheda dårå. Tog det lugnt under kvällen o umgicks med film och mys.

Nästa dag var det borås. Killarna skulle spela volleyboll (de kom ju sist) hade sådära på cuppen. Kvällen tillbringade vi i borås där vi förfestade innan trädgårn. Miss Hang shottade 1,5 mintu and needed no more. Halvsov men vaknade till när det var dags o dra. Miss Mythu o Annie ville visa vad stockholmare går för eftersom någon hade spridit rykten om att stockholmare var grymma. De ville ju självklart leva upp till det, men slutade med att de båda spydde minst en påse var om inte mer. På vägen mot gbg hade båda deckat totalt. Mythu nyktra till medan Annie fort var fucked up. Hehe a memorie to remember ;) Vi kom till slut in o hade det superkul. Clubben var dock inte så stor som jag hade förväntat mig.

Next time, drink less girls ;)


- Annie med sin godispåse o Mythu som stolt visar upp hennes spya.



Us girls med Dj quality ;)


Kommentarer
Postat av: Emmi

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!! HAHA

2010-04-06 @ 08:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0