Dränkt i champagn

Precis kommit ut från duschen, tänkte att jag skulle passa på att lägga in ett snabbt inlägg innnan jag drar vidare till Flogsta grillfest på tak 11. Min hud bränns, hehe det e alkohol. Började morgonen med mackor och en flaska Asti, sedan det har jag druckit konstant...
Forsränning är verkligern överuppskattad. Fattar inte att folk snacka så mycket om det?! Folk med sina hemmagjorda flottar åker längst ån och så småningom kommer fram till "vattenfallet", där de ramlar av sina flottar och drunknar i åns äckliga vatten samtidigt som ett par proffs dykare hoppar ner för räddning. Fett med folk, ambitiösa folk som kommit tidigt på morgonen för att paxa en plats.
Vi tröttnade på forsränning och stack till Ica för att köpa grillkorv och potatissallad till Ekonomikumparken, hela Uppsala satt och hängde där. På tal om grillkorv och potatissallad, ätit det två dagar i rad nu. Gissa vad det blir för mat ikväll? Hahahaha grillkorv med potatissallad!
Emma - Ida, mitt svett luktar champagn.
Ida - har du inte tvättat håret?
... Ida e för fullt för att kunna tänka. Vi båda kom hem från den legendariska champagngaloppet på ÖG. Så jäkla kul! Just champagngaloppet lever upp tills dess rykte - glada människor, skumpa, musik och solsken.
Hehe mer pallar jag inte skriva.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0