;)

Wohooo, nu har mitt efterlängtade tillstånd kommit hem. Dags o sluta lata sig o plugga lite hära ;)

Känner att jag behöver shoppa, inget speciellt som jag vill ha men bara gå runt o se vad som finns. Är sugen men måste nog spara pengar. That sucks!

Löning nästa vecka typ, who cares. Pengarna ska rakt in i sparkontot iaf. Saknar fortfarande min döda iphone som ligger hemma o ruttnar. Man känner sig lite handikappad när man haft en o inte har samma funktioner på den gamla ruttna mobilen. Behöver den mer än man tror. Ska nog skicka iväg den till min kusse som kanske kan fixa den i Usa ist. ;(

Pappa fyllde ju år i lördags o hade fest med gamlingarna. idag har vi köpt hem en sen tårta som vi ska smaska i oss sen. har även köpt hem lite chips som kvällssnacks.. Hehe


// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0