Hihihi

Sitter och äter  en Ben & Jerry's 'WICH. Gud va god den e, mycket godare än den nya med peanut butter i fyrkantig förpackning. 29kr! och smakar bajs. Tänk på det ni som funderar på att köpa den!

Upptäckte när jag kom till Stockholm igår att batteriet på telefonen hade tagit slut. Bra timing nu när jag behöver den som mest. Jag e onåbar under hela dagen idag, och nu vet vet ni det. Om ni vill mig något, facebooka!!

Redan hunnit med en sväng i Farsta centrum på morgonen. Big löv til Gina! Rea på allt! Med mors bankkort i handen var jag tvungen att shoppa loss. Eller orka överdriva med "shoppa loss", hittade ett par plagg som var användbara.

Jag känner mig små stressad, fattar inte varför jag sitter här och blogga då? Måste hinna dra mitt arsle till Aktiva, å jag orkar inte ...

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0