Hungrig...

men ska banta :(.. har käkat endast en macka idag hehe och en daim :D sedan blir det bli kyckling file med LIS.

ska försöka träna senare också.. och ja jag ska tränna hemma..

skaffade facrbook för nån dag sen jag funderar redan ta bort den, fy vilka bilder man e taggad på SKIT FULA.
och sen e det för mycket privat där inne... inget för mig

VILKEN VÅRKÄNSLA! det va skit varmt idag kände att jag kunna gå i shorts och tröja hehe..

imorn blir det redovisning på seminariumet, och min scenskräck hjälper inte direkkt.

får höras senare ska ta och duscha



Ciao bellas!


Kommentarer
Postat av: Kasparmarianne

NICE AND WONDERFUL SITE

2011-02-20 @ 12:47:03
URL: http://kasparmarianne.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0