Its got to be food ;)

Just nu sitter jag i köket för mig själv o äter nattmat, det bästa jag vet. Not good jag vet, ska sluta med det. Vi har en fjärde dels pizza kvar i ugnen men jag valde ist att knapra på en morot, ett äpple o lite skorpor med te. Nyttig va? Gott också!

Det är ngt med mig o mat. Alla som känner mig, till o med de som inte känner mig förknippar mig med mat?
Denna vecka har jag varit onyttig till max, på gymmet 1gång. ångest? Njaa..

Tycker synd om chefen som under de senaste 2veckorna krigat i kööket nästan ensam. Koken stefan som skulle vara hemma redan har ju påverkats av askmolnen uppe i luften. Stackars människor som har fått sitta i upp til en timme för att få lite take away mat. Han är så stressad att han nästan vill gråta ibland. Kom hem o berätta att jag tyckte synd om chefen, då fråga min mamma vrf? O sa men då förstår ju han hur de som arbetar krigar. O det är sant!



Me miss, friterad glass ;)

Time to get ready to go to bed!

// Hang


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0