känner mig...

nördig, har suttit framför datorn ända sen jag kom hem från skolan typ snacka om massmedia gör vårt samhälle till ett risksamhälle! (vilket är bevisat)

Dagens träningspass varade i 15 min jag tro mig im verry verry proud jag som inte ens orkar springa i 1min.

50 sits-up och 12 mins intensiv kropps rörelser( med det menar jag att jag låtsats springer och viftar höften hit och dit), jag tror att det hjälper hehe känns som det aif. Ska be syrran fixa Jumba till mig jag älskar att dansa så varför ej kombinera ;)...

Jag var tvungen att lämna tillbaka lite grejjer från shoppingen för att kunna överleva månaden kände jag, men ändå beställde jag massor från hm, jag e riktig shopping sugen nu för tiden speciellt fina vår/sommar kläder har kommit...

nu ska jag försöka hitta nåt rolig som kan underhållade mig i den här hålan..

Ciao!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0