Mad and kinda sad

Jaa på vägen hem från jobbet så snackade jag med Mythu, hypade till om att dra ut söder bara för en natt. Men min pappa sa ju förstårs nej. Det är sådana grejer som gör att man verkligen VILL flytta hemifrån, kunna ha friheten och göra de spontana grejer man vill. Just nu litar ju inte han på mig alls, dont know why. Han hade till o med pratat med Mythus pappa om Göteborg innan jag fick mitt svar. Ringde hem till Annie när vi låg hemma hos henne en slappis dag. Hur gammal är jag egentligen. Varje gång man ska hitta på ngt, öhm vänta..  måste fråga mamma o pappa? WTP?

Är ganska trött på det, Vill flytta NU NU. Bara de kan släppa taget om mig lite granna skulle jag må hur bra som helst. Njaa kan även förstå de lite också. Kom ju trots allt hem vid 3tiden igår efter att ha tagit en drink på fridays o hamnat på collage av en slump. Alkolisten Mythu fick ju sin straberry daiquiri till slut. Jag drack en god straberry cheesecake btw ;)

well well, måste lägga mer tid på sökningen till högskolan nu när det bara är 5dagar kvar. Träffade på mammas kompisar häromdagen på väg till jobbet som tyckte att jag såg rundare ut. Gymma är fortfarande roligt men om det hjälper det vette fan ;)

Hittade en bild på hur smal jag var en gång i tiden, ok little too skinny. sommaren 06 tror jag, me in san fransisco med kusinens kompis/pojkvän.

 

// Hang



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0