Min hjärna säger kokooo

Jag tror att jag blir koko av att bara stanna hemma med mor och far över en helg ...

Eller så inbilar jag mig? Nu sitter jag iaf på bussen till Uppsala, vet att jag har tjatat om det tidigare men jag älskar verkligen den här bussresan till Uppsala. Ett par tanter, tio stycken, har varit på köpresa i Stokcholm och skaffat sig varsin silver påse. Och de pratar som små flickor. Söta.

Jag har varit duktig på att spara pengar den här månaden. Har fortfarande mer än 500 kr kvar hehe utan att gå back ett öre! Men måste bli duktigare. En tjej i min korridor säger att hon klarar sig på 5 tusen. 5 tusen! Hur då, frågade jag. Hon bah - jag köper inga kläder. Men men jag köper inte kläder heller. Som sagt, jag ska bli bättre om tjejen kan kan jag också.

Och förresten, ni som vill ha en fin kropp borde börja cykla. Hehe egna erfarenheter (jag har XS nu för tiden)

/Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0