NEULASH!

HEHE skulle ta en powernap men först måste jag gå egenom mina favorit bloggar!

Var nämligen inne på bobbys blogg har funderat ett tag på neulash, när hon blondinbella skrev det på sin blogg ville jag ha redan då, JAG SKULLE DÖ FÖR NEULASH! Men den e helvetes dyr!

Det är tydligen ett serum du ska dra på dina fransar på kvällen 1 en månad så kommer de bli tätare och längre!
Det e ju fan ett dröm för oss asiater, och den verkar pålitlig tycker jag.

Älskling om du läser detta vet du vad jag önskar den här månaden!!!!
love u...;)




Kommentarer
Postat av: Hang

I like this thing ;)

2010-04-24 @ 22:58:35
Postat av: Anh

i know... very good

2010-04-25 @ 23:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0