Om man verkligen vill så...

Utifrån egna erfarenheter tycker jag att man alltid får det man VERKLIGEN VILL ha, för eller senare. Ju starkare vilja, desto snabbare. Jag tjatade om salsa tidigare, anmälde mig men fick aldrig en plats eftersom jag saknade partner. Nu har jag hittat en partner, betalat kursen och ska börja mitt första efterlängtade pass den 13/5!

Våga drömma. Vilja. Satsa.

Ska ta en liten powernap, sedan cykla iväg till Flogsta och spela lite brännboll och grilla lite soja-korv (typ all mat jag har kvar hemma). Den här månaden går min eko inte ihop alltså, dyra resor, shopping, utgång, valborg. Redan betalat nästan 500 för alkohol ...

/Emma


Kommentarer
Postat av: Askdaniela

Spirits are speaking in my dreams and other ways

2011-03-22 @ 12:55:52
URL: http://askdaniela.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0