Sagan om Valborg i Uppsala ...

Jag har bestämt mig för en livslång-minnesvärd-valborg i Uppsala!

Folk: - vad ska du göra?
Jag: - hehe jag vet inte, men jag ska skit kul på valborg.

Ett pre-valborgschema

Tor 29 april, Kvalborg - chill (+ förkrök?), grillfest och avsluta med kvalborg släpp på ÖG (?)
Fre 30 april, Valborg - ska försöka vakna pigg och glad! (vilket e omöjligt!), dra ut på stan för ankrace, forsränning och annat roligt som jag inte vet ännu, därefter kl.15-17 är det champagngalopp på nation. Händer sen? Grilla? Hehe, vet inte ännu men mat blire iaf. Sedan e det valborg släpp. Wohoooooo!!!
Lördag 1 maj - SOVA UT! Inget bestämt under dan men kanske, kanske blir det GK i Stockholm OM Emma inte har gått på konkurs efter allt ...
Söndag 2 maj - e man i Stockholm så måste man ta en sväng hem till mor och far (och ber om lite kontanter för överlevnad resten av månaden)

Valborg e helig (sen när då?), som många andra studenter har jag redan trykt på paus-knappen gällande studierna. Bra där! NOT! Kanske överdriver jag det med valborg i Uppsala, kanske inte. Vet ju inte om jag blir kvar i Uppsala nästa valborg...
Men men valborg2010 - jag e så taggad att jag döööör!

Tack för igår
Lev för idag
Be för imorgon

/Emma


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha, Du är ju då för rolig.



Bra att du är taggad för de är jag meeeed!!!



;D

2010-04-28 @ 19:00:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0