;)

Ser man på vad Anh har fyndat, själv gick jag förbi stan en snabbis idag innan jobbet o fick hem två överdelar.

ÅNGEST ÅNGEST, vad vill jag? Fortfarande? Looks like economics it is. I think?
Sökning är väl sisådär klar, men det känns fortfarande som om det saknas. O tänk ifall jag inte kommer i i något av mina val då? Nää ska sitta o kolla lite till så att jag känner mig nöjd.

Tog med mig körkortsboken o skulle läsa på jobbet, öppnade tyvärr inte boken. Men ska nog sitta lite med det ikväll. Måste ju komma igång snart.

Fint o härligt väder de senaste dagarna, me liiike. Pengar kommer o går, verkar dock gå mer än vad som kommer right now. SUCK

Jag är OLYCKLIG. Min Iphone har kraschat. Går liksom inte o starta den. Någon som kan hjälpa?
Den har ju varit lite cp sen i början redan. hmm....What todo?

La familia + kusin som var på besök i somras


// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0