Steget till vuxenvärlden!

Håller på att tvätta just nu, emellan åt har jag hunnit städa rummet, dammat och damsugit lägg tillbaka allt i ordning.

Mitt emot min Ica jag har vi ett Torg, nu när det är varmt har grönsakståndarna öppnat, kände mig riktig rutten och gå dit ensam och välja massa grönsaker för jag ska börja käka hälsosam istället för träna hehe dvs ej pizza, cola och godis ja ni vet.
Kände att jag fick en vuxen poäng där;)

Och ni anar inte hur billigt det är! Fick hem en Isbegsallad,gurka,apelsin,citron och lök bara för 24 spän inte ens en isbergsallad kan jag få för 24 spän på ICA, är överlycklig hehehe..

nej nu ska jag ta och gå in på studera en sista gång hörs sen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0