TAPIL

Jag känner mig paff...
Inga känslor som helst om hur det faktiskt har gått, väntar nu nervös på resultatet som kommer ut om två veckor.
Varför jag?
Varför inte jag?
Konkurrensen e hård. Över 500 personer befann sig på plats, kvalificerade och icke-kvalificerade. Alla hade samma mål som jag, nämligen att skriva till sig en personlig intervju. Jag undrar faktiskt om alla VILL lika mycket som jag?
Jag har lagt ner min själ i det här inträdesprovet.  Må min själ förbli välbehållen …


Den här låten gör mig på bättre humör!

/Emma

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tycker det verkade som att otroligt många där bara hade åkt dit för att testa om man kommer in. Hörde många kommentarer som: "alltså jag måste börja plugga nåååågonting nu!" under dagen. Med andra ord tror jag att max hälften faktiskt gjorde ett helhjärtat försök.

Men önskar dig lycka till! :)

2010-04-27 @ 13:06:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0