Upplevt min första operation

... och det fantastiska var att jag INTE svimmade haha. Jag har haft tur med praktik/studiebesök/whatever/you name it och fick uppleva det mesta, undersökningar, lagningar, rotfyllningar, till och med en operation.

För bara en vecka sen visste jag knappt vad jag egentligen ger mig in på. Parodontologiska sjukdomar, para…paro… sjukdomar what? Nu kan jag allt som flytande vatten. Visst har det varit intensiv vecka med tio timmars stående varje dag, men så värt så värt så. Man lär sig mycket på en vecka.


BORSTA MJUKT ANNARS E DET RISKT ATT NI BORSTA BORT TANDKÖTTET SOM ALDRIG VÄXER TILLBAKA. ANVÄND EN FTV-TANDBORSTE, ENLIGT TANDLÄKARNAS REKOMMENDATIONER.

Nu för tiden kretsar bloggen alltför mycket kring studier, karriär och inte minst hahaha depressioner? NERDY! Välkommen till Emma’s liv. Det händer att jag klämmer in lite party då och då, försöka iaf men inte VILT som tjejerna. Man lever ju bara en gång i livet.

Precis, bara för att man bara lever en gång i livet ska jag dra och läsa lite inför högskoleprovet imorgon.

/Emma


Kommentarer
Postat av: Anh

åhh e en av de till mig du e så söt

2010-04-09 @ 22:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0