Visualiserar jullovet

...ist för att tentaplugga.
Jag har aldrig pluggat så mycket i mitt liv som jag har gjort den senaste tiden. Dagarna börjar 9 på morgonen och slutar tidigast 6 på eftermiddagen, om inte senare.
Snart har jag läst ut 2 kursböcker på över tusen sidor var.
Vad har jag lärt mig?
Ingenting,
känns det som iaf.
Nu ska jag ta en varm dusch för att pigga upp mig lite, sedan blir det inlärning av endokrinologi. Men först, bjussar på lite plugg plugg,



Gastro-intestinal tract


Detta händer i kroppen vid en kraftig blödning

Lite rolig e min utbildning iaf ;) 
Emma


Kommentarer
Postat av: Ida

Det där får du berätta för mig nån gång :D jag vill veta vad som händer vid en kraftig blödning!! Ska du föresten söka tandläkare nästa år igen? KRAM

2010-12-13 @ 22:51:01
URL: http://lailonn.blogg.se/
Postat av: Emma

Det är hårt att studera.



riktigt imponerad att du läst kursböckerna



Kramkram

2010-12-14 @ 13:52:05
URL: http://emlun.blogg.se/
Postat av: Hong

Emma älskade, man måste kämpa till sista andetaget. Vi fick typ inga handouts den här kursen, bara egna anteckningar. Jag har fått ta mig i kragen den här gången och läst som FAN. Nu vill jag ha lov



Fina Ida, jag berättar gärna för dig om blödning nån gång när vi ses. När jag e o gör tandläkarprovet i Malmö nästa år kanske? Haha då bor jag hos dig förresten. Va beredd <3<3

2010-12-14 @ 18:33:19
Postat av: Ida

Ja, då ska vi se till att du kommer in för jag vill verkligen ha dig här nere!!! ;) Självklart bor du här då! <3

2010-12-15 @ 21:48:11
URL: http://lailonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0