200210

Antar att de andra grisarna sov,sover eller allmän trötta!
Alla e inte uggla som mej då =) har till och med hunnit klippa syrran och färgat hennes hår!

Igår var det super kul eller det gick snett i slutet.. alla var helt packade på förfesten sen ville vi alla bara ut och dansa .
På tanke att det var ASKALLT ute igår ville vi fan inte stå i kön när vi tjejer knappt har kläder på oss när vi e ute! Så tog en taxi kom dit va det haha inget folk alls och sen kollade på Ishockey? Men vid 12 var det fullt ÖS men bara för det så fick man många armbågar på sej och kunde knappt andas! Jag tror att alla blev nyktra där inne och till slut bara blev trött så vi stack hem vid 2.

Söta emma lagade pyttipanna, sedan blev det 2 sovsäcksbarn och 3 barn i en 90 säng HAHA...

vaknade vid 11 och väckte alla med mig städade skulle hitta nåt ställe och käka men blev till slut att vi drog till Stockholm för jag och emma skulle ändå hem!. Jävla snöstorm och växelfel Blabla allt det där stog i upplansVäsby i i1h? nej men det kändes som det , kändes som mina fötter skulle åka av om nån bara rörde den!. Anyhow

Åt vi i Bambocity till slut .. ja det va det klart!

Finn ett fel!

sss


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tycker att allt var fel? :P

2010-02-20 @ 22:18:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0