Brrr..

Jaa, så otrologt kallt! Tror nog jag börjar bli sjuk. Det är nog tack vare i lördags då vi tjejer var på väg hem till stockholm. Fick ju vänta hela 30min ute i kylan som Annie nämnde. Me want summer too!!!
Skulle egentligen jobba lunchtid i morse, men kände inte för det..

Men nu mot eftermiddagen ska man iaf röra sig mot jobbet. Hörde prepcis av några som skulle komma o fixa köksdörren hos mig att det var - 20 grader minst. Fyfan alltså!

Mina ögonlock har blivit så torra att det gör ont. Lotion hjälper inte, de blir bara röda o det svider bara mer. Googlade upp det o det stod att det kunde bero på klimatfaktorer. Klimatförälndringen skulle jag tro. Dags att bege mig till apoteket senare idag då!



Me and emma flummiga, halfdrunk elleh?

// Hang

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0