Första Februari!

HAHa låter som första ferrari!..

Somnade inte förän vid 2 igår och vaknade å va jätte pig?

åt ordentlig frukost/luch,, sedan gick jag till föreläsningen.

Ska läsa ytterligare en bok till 2 semenariumet...ähh och den e bajs tråkig bara text!

Håller på tvätta just nu så skönt å nya fräsha lakan och kläderna luktar gott!

Nu vill jag fan till Ikea men jag behöver hooka BIL.. måste köpa bord å shit!

Va inte i indiska min nya love butik!.. de har så fina inredning grejjer.. eventuellt så fyndade jag Ljusstakar? 20spän styck halva rea priset haha.. de va jätte fina!!!...

Nu ska jag ta och käka mammas thit kho och hämta kläderna sedan e back till plugget HAJDÅ!


Fina bordlampa från clas ohol
ljus

Ps,, are u back my love HANG?





Kommentarer
Postat av: Van

vafan är clas ohol?

och med risk för att låta som en besserwiser: seminarium!!.. :D höhö..

2010-02-01 @ 20:51:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0