Fridaynight

Jag märker faktiskt att jag har lite svårt att skriva om en andra person sitter i närheten. Anh e hemma hos mig, på andra sidan rummet, men vi pratar inte vi wc-chattar vi på msn. Psycooo bitches. Tjejerna e på väg till min älskade Uppsala för att festa, haha vem i helsike åker från storstad till lilla hålan för att festa? Ni e galna tjejer, så galna att ni skrämmer bort min kompis Emma. Hon tycker att ni e läskiga, hör ni det? LÄSKLIGA!

Alla e hypade. Jag känner på mig det att det kommer att bli en SUPER NIGHT! Det går rykter om att MIU MIU e värstaaaa party-prinsessa nu för tiden. Hon dricker. Hon släpper loss. Ajajaj det ska bli kuul att spend the night with her då. Nej bilderna kommer väl upp senare inatt, mohaha! Nu måste Emma genom gå extreme makeover, eyelashes och tight tight ...

Hahaha skoja.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0