Hello Mate!

Sista minuten bestämde jag mej för att åka till hem ljuva hem Estocholmo!

del för att jag inte har föreläsning imorn och att jag saknar min SÄNG och mi parents!..

Inte för man kan plugga mycket här men när jag åker till Uppsala ska jag plugga i en hel vecka utan att sova för det e ju tenta på Fredag!.. Sen e det tenta fest me fyverkerier!

Så skönt att sova på min gamla säng i mitt rum åhhh..

Ni kan inte ana vem jag träffade idag!...

Satt i Stocken med några vänner och käkade lunch! helt plötsligt hojtade en kompis till HEJ PATRIK!

Jag kollade upp och det va Patrik from the paradise hotel mohaha han e SÅ söt... för er som inte följer PH så vann han och jackie,,, jag e ju stort fan av PH... de stog och snackade jag kunde inte slita på blickarna från honom,, och han kollade på "in" mig inte på utan "in" flera gånger mohaha och jag e lite småkär i honom hihih ... fan va fjantig jag låter men jag och naki e typ besatt av PH.

patrik

Ska kolla på serier sen PLUGGA INTENSIVT IMORN i promise myself!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0