Imorn smäller det!

Efter min Powernap precis ska jag jag ta och plugga gärnet?... de fan tenta imorn mohahaha..

för första gången gjorde jag lite "vettigt" mat fisk pinnar och patatis med hall dill/lime sås hahaha.
det var faktisktg förvånads värt gott!, jaha vad ska man äta till middag?.. samma?.. Känns som jag har värsta Problen när det gäller mat. Jag e verkligen en sån som behöver "riktig" mat annars blir jag inte mätt! dvs KÖTT.

jaja barn nu ska jag ta och snooka lite sen plugga haha känns som bloggen endast går ut på massa tjat om plugga plugga plugga!.. De dit fel Emma!

Coola klackar jag såg i Deichman för säkert 2 år sen!(ser ni gubben belly i BG)

anh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0