Jag e fortfarande uppe och pluggar

Nej jag får inte sova nu för jag har 20 frågor kvar från de gamla tentorna att göra. Jag e så himla trött, och arg, och ledsen. Hela jävla helgen har gått ut på att plugga...

Hur i helsike ska jag hinna med allt?

- Imorgon - plugga med tjejerna i Upplands Väsby. Förlåt mig tjejer men jag känner på mig att det kommer att bli mycket snack och lite verstad. Vet inte vad vi kommer att plugga - ALLT? Jag kanske hinner repetera muskler på kvällen.
Och resterande ben - bål och skallen?
- Tisdag - obduktion. Sedan hem och plugga inför muntan?
- Onsdag - muntan. Stockholm. Öva in gamla tentorna på tåget? Inreorganen. Inreorganen. Inreorganen. Uppsala
- Torsdag - inreorganen. Inreorganen. Inreorganen.
- Fredag - tentan. Därefter e det obestämt!

Skönt att göra upp en plan, även om bloggen inte skulle vara det bästa stället hehe.

/Emma den halvdöende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0