Just emotions

Morning guys, lever alla? cus me and emma do. Egentligen stavas Emma så men det är hang som skriver.. Hang har bestämt sig för att börja på meningen, o emma fattar typ inte vad Hang vill. Whatever you like ..

Hur som helst e livet underbart som det e, men livet har ju sina motgångar. Som tur så har man sina bästa när man som mest need them. Jag ler (Emma) och jag (Hang) flinar, jag gråter och söker det fulla stödet. Jag finns här, everytime..

Igår pratde vi om livet, som vi har gjort de senaste veckorna! Och om framtiden, deppiga som vi är kommer vi långt i livets bergodalbana. Kunna gråta ut men det e svårt när man inte lyckas fälla en tå. Varför ska man gråta när man kan skratta? Hahaha..

Filmen my sisters keeper inte moralisk rätt förfan. Den borde förbjudas för att den är så hemsk. vattenfall, jordbävning i sängen av Emma, mycket action i sängen enligt Hang. Haft en underbar kväll, dock så varmt och för mycket tårar. Tell me the reason of the tears. Apart of the movie but mostly feelings.

Ett inlägg men några få ord from us both every other half sentence.. Get it or forget it!




// Hang n Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0