Marsmånad - spara pengar!

Jag e alldelles för dålig på att spara använda pengar rätt och måttligt, och den här månaden ska det bli ändringar på. För att kunna spara pengar till (framförallt) Thailand:
- hoppas jag att det fortsätter vara lika kallt ute, för då har jag en anledning att stanna hemma.
- inga fester/utgångar och absolut inte lägga ut ett öre för alkohol
- minimera alla jäkla käka-ute (STOR utmaning här!)
- inte spotanshoppa

Den här månaden kommer jag att leva som en riktig student - plugga mera och snåla så mycket som möjligt, hehe. Ska dra och träna snart, jag e cp-deprimerad.

/Emma


Kommentarer
Postat av: Van

Ja Emma! spara spara spara!

2010-02-23 @ 16:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0