Nattinlägg

Jag skull egentligen har gått och lagt mig och sovit som ett stock om inte dendära Anh skrev på sitt inlägg "- de andra grisarna sover säkert". Det gav mig lust att ordbajsa lite. Jag och Anh, vi e duktiga på att uppdatera bloggen ...

Jag e trött, så trött. Min veckan har varit så intensiv, en munta, en tenta och ett berg av andra saker vid sidan om. Fattar att jag överlevde?! Livet blir inte enklare med tiden, snarare tvärtom.

Snöstorm i Stockholm. Det e så kallt ...

Visst e det mysigt att vara hemma hos mor och far i Stockholm, men just i stunden längtar jag efter min lilla studentsrum i Uppsala, en värld bara för mig själv och en oavbruten sömn. Imorgon förväntas ett lång arbetspass på Aktiva Synskadade ifölj av ytterligare ett ärende innan jag tar kvällståget till Uppsala. Det e nog bekvämast så. Inför 22,5 hp kurstart skulle en riktig sömn behövas.

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0