Pilates

Idag körde jag pilates, jädransträning! så jobbigt det var! Jag höll på att tappa andan efter fem minuter. Mycket knipa ihop, knipa ihop magmuskler, knipa ihop kisstråle, knipa ihop ...

Imorn går busskortet ut och ett dilemma uppstår - väljer jag att köpa busskort eller gå till skolan? Att gå till skolan skulle ta ungefär en halvtimme. Tror knappast att jag skulle orka men busskort e dyrt, femhundra riksdaler! Hmmm, känns som att det e morgondagens problem.

Korridorlivet
Minas bjöd mig på en skånerost kaffe, aldrig druckit så stark kaffe. Sedan stack hon till BMC för att tenta plugga. Senare på dan.
Tjej - kan jag få lite toapapper! (Akut!)
Emma - visst, du kan få låna en rulle
Tjej - okej okej, jag ska köpa senare idag

Köket e grisigt igen ...

/Emma


Kommentarer
Postat av: -hang

Hahaha stackars emma ;)

2010-02-04 @ 22:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0