Så var helgen slut...

Det e inte kul att skriva labrapport på engelska, nej det e det verkligen inte.

PALLAR INTE MED LIVET!

Suck på mig, jag har redan spruckit mitt löfte om en vit månad. Tjejerna gick ut och tog en drink för att fira Annie igår, och jag var med. Vi satt på Ping baren, brevid Pong restaurangen. Haha Ping Pong, undrar om det e meningen. Tur att drinken var god iaf, dessutom happy hours men fortfrande kostade som 2 drinkar på naion i Uppsala. När jag kom hem på natten upptäckte jag att mitt semledeg hade överjäst, stank jäst över hela köket så jag bestämde mig till slut för att baka semlor klockan halv 1 på natten, halvtipsy ...

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0