Sthlm

Hi Ching Chang Chong hehe.. helt inne på låten föra låten

Jaha då e man Hemma då!.. Igår var jag och kollade på min efterlängtade film Atavar!
FYFAN vilken vacker film.. allt var så vakert handlingen och filmen människorna allt... Jag hade högre förväntningar när det gällde 3D ahaha jag vt att de låter knas men ja trodde värkligen att man levde i filmen som många påstår.. ja man ser filmen e en annan vinkel men asså 3 timmar med att anstränga ögonen nää tack. Käkade på Sawadee innan filmen.. asså de måste tro att jag var thailändare eller nåt jag brukar kunna äta även om det e stark men igår asså jag käkade 2 bitar sen klarade jag inte av mer!

Imorn ska jag åka och fixa naglarna stackars mig en har åkt av kom åt tvättmaskinen gjorde jätte ont!
Samt så har de växt som fan..

Har fått hem linserna :) vt inte im ögonen sticker ut lite för mkt men äsh de var fina!

Sitter på min gamla tegelsen laptop måste köpa sån usb minnes kort och spara bilderna...Aif nu får ni lite ego bilder på mej :)

Allt från, Fjortis,driva, try to be och helt vanliga bilder (De flesta bilderna e gamla)

gröna  mmmm

mmanhm

mmm

mm

a

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0