270210

Känner skuld att jag inte ens har öppnat mina böker jag har med mig hem!... inte bra att vara hemma på helgerna, får inget gjort!

Igår var super mysigt maten var himmelskt gott, som ni vet var vi på Ping efteråt.
Det är mitt nya favorit ställe, eller bara när de har happy hour! Annars e det svindyrt! Men drinkerna var verkligen lyxiga och goda! samt snygg bartender ;)

Ska jobba imorn funderar om ja ska åka på kvällen direkt eller åka på måndag?

När jag och hang satt på tuben kom vi fram att prata om förhållande, att man måste ge utrymmen till varandra.
En sak som jag stör mig jävligt mycket på är, när man väl har skaffat kille och om du ska göra nåt med dina kompisar blir det direkt påhopp!
Vart ska du? Varför ska du dit? Vilka ska du dit med?När ska du hem?Du kommer blir full!
Hellt seriöst jag klarar inte av sånt det brinner imorn mej varje gång det händer!, vilket är varje gång!
Orkar inte med massa tjat det gör mig GALEN!!


Kommentarer
Postat av: Hang

Thats the way its baby ;)

2010-02-27 @ 19:57:01
Postat av: Emma

SNYGG BARTENDER, FRÅGETECKEN?

2010-02-28 @ 00:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0